Har man rätt att bli förbannad?

Jag bara undrar eftersom jag numera verkar vara förbannad hela tiden. Är det riktigt säkert att de politiskt korrekta har monopol på sanningen och dessutom är befriade från att belägga sina ståndpunkter? Eftersom jag är ansedd som mindre vetande så borde jag kunna kräva att få bli upplyst. När händer det?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Har man rätt att bli förbannad?

  1. LloydenSteve skriver:

    Är du verkligen säker på att det är bloggande du ska hålla på med?

    Förutom att du anser att hela världen är emot sverigedemokraterna, vilket framgår av dina gnatiga inlägg, vad är din poäng?

    Var tvungen kolla upp denna blogg som länkades av stupida Molkomssverigedemokraten, Engqvist. Lev nu inte upp till mina extremt låga förväntningar, utan lägg ner, medan tid finns!

    • lelleman skriver:

      Och vad för slags kuf är du och vem är Molkomsverigedemokraten Engqvist? Jag skriver för min egen skull och om det inte faller dig i smaken så är det ju bara att gå till någon annan sida. Vem faan är förresten Klässbolsmannen? Är du riktigt klok egentligen?
      Om du nu anser dig själv vara så djävla förståndig så behöver du väl inte skämmas för att berätta vem du är. Steve med lloyden, har du flera nicks? Sådana som du brukar ha det. Skaffa dig ett liv ditt djävla nervvrak!

  2. LloydenSteve skriver:

    VWO. Det är väl inte ens meningsfullt att sätta ut ett frågetecken…

  3. LloydenSteve skriver:

    Jo. Kanhanda ska det vara ett frågetecken i förra kommentaren.

  4. Jerry skriver:

    En handfull bloggposter i lägsta möjliga Britt Engqvist-klass…. som egentligen inte handlar om nåt annat än skribentens oartikulerade frustration? Var det allt du orkade med, du arme Sverigedemokrat? Inte ens en skrivmässig halvt utslagen autopilot a la Klässbolsmannen att tillgå?

    Jaja, inte oväntat.

Kommentera

